CN Reus Ploms

CONVENI CLUB NATACIÓ REUS PLOMS

L’AMPA Escola Els Ganxets i el Club Natació Reus Ploms ha signat un conveni de col·laboració que ens beneficia amb preus especials en activitats a l’escola, així com descomptes en les activitats i casals que ofereix l’entitat per totes aquelles famílies sòcies de l’AMPA.

Per poder beneficiar-se d’aquestes avantatges i descomptes, s’ha de presentar un certificat acreditatiu com a membres de l’AMPA. El podeu sol·licitar al correu ampaescolaelsganxets@gmail.com

Seccions esportives
Seccions esportives

Avantatges pels alumnes en la realització d'activitats esportives

En relació a les seccions amb quota de soci o sense quota de soci, tots els alumnes de l’AMPA de l’escola tindran un 10% de descompte sobre la tarifa de la quota de secció.

Descompte del 10% sobre la tarifa de preus dels cursets de natació.

Possibilitat d’establir un grup especificúnicament amb alumnes del centre amb dia i horari a convenir.

Descompte del 10% sobre la tarifa de preus dels campus i casals esportius.

Avantatges per les mares i pares en la realització d'activitats esportives

Descompte aplicat directament a la quota de soci i la quota d’activitats dirigides:

Avantatges pels alumnes en la realització d'activitats esportives

Avantatges per les mares i pares en la realització d'activitats esportives

Descompte del 10% sobre la tarifa de preus dels cursets de natació.

Possibilitat d’establir un grup especific únicament amb alumnes del centre amb dia i horari a convenir.

Descompte del 10% sobre la tarifa de preus dels campus i casals esportius.

Folder-capçalera

CONVENI PAPERERIA FOLDER

L’AMPA Escola Els Ganxets i Folder, papereria i botiga de material escolar, ha signat un conveni de col·laboració que ens beneficia amb descomptes en les compres per a totes aquelles famílies sòcies de l’AMPA.

Per poder beneficiar-se d’aquests descomptes, s’ha de presentar un certificat acreditatiu com a membres de l’AMPA. El podeu sol·licitar al correu ampaescolaelsganxets@gmail.com

Descompte en compres inferiors a 10€
Descompte en compres superiors a 10€
Faro-capçalera

CONVENI faro fitness center

CONVENI FARO FITNESS CENTER​

L’AMPA Escola Els Ganxets i Faro Fitness Center, ha signat un conveni de col·laboració que ens beneficia amb descomptes en les compres per a totes aquelles famílies sòcies de l’AMPA.

0 %
de descompte de la quota escollida en la modalitat de “Fitness i activitats dirigides”