QUI SOM

L’ AMPA de l’ escola els  Ganxets  és una associació sense ànim de lucre al servei de la comunitat educativa de la nostra escola, un centre educatiu posat en marxa el curs 2007.

Actualment, formem part de l’entitat la majoria dels pares i mares de l’escola ja que és un mitjà  de participació  de les famílies en el dia a dia del centre, l’AMPA manté una relació  amb la Direcció del Centre per tal d’implicar-se més en l’educació diària  dels infants.  Tots els socis gaudeixen d’avantatges i serveis per als seus fills i filles, i les seves famílies.

Tenim nou equips de treball formats per pares i mares que s’encarreguen d’una àrea concreta. Són les Comissions de Material, Menjador,Festes, Extraescolars, Seguiment,Relacions Externes, Comunicació, Biblioteca, Pati i millores al centre.A més a més , cada classe de l’escola té un delegat de curs que actua d’interlocutor per facilitar la relació entre l’AMPA i les famílies.

La Junta és l’encarregada de coordinar i gestionar aquest treball.

Quant a l’organització, hi ha quatre figures orgàniques:  són el President, el Vicepresident, la Tresorera i la Secretària,  un dels nostres membres forma part del Consell Escolar de l’escola  en representació del col·lectiu. Actualment està formada per:

JUNTA

Estatuts (revisió 2014)